Organisatie & vergunningen
U heeft een prachtig evenement gepland. Alle contacten zijn gelegd en u weet wat u wil, maar voordat u echt los kan moet er nog een vergunning worden aangevraagd bij de gemeente. Maar zij willen dat u een verkeersplan, veiligheidsplan, calamiteitenplan met diverse scenario’s etc aanlevert…
Wij weten als geen ander wat er dan allemaal op u af komt en hoeveel tijd u hieraan kwijt bent. Door jarenlange ervaring met het organiseren van evenementen en het verkrijgen van de bijbehorende vergunningen hebben wij een blauwdruk ontwikkeld waar u uw voordeel mee kunt doen.
Compleet ontzorgd
Wij nemen u alle zorg uit handen! Wij dragen zorg voor de communicatie met de gemeente, hulpdiensten, GHOR/GGD, handhaving, het waterbedrijf etc. Hierbij presenteren wij de plattegronden, verkeersplannen en alle soorten veiligheids- en hygiëneplannen. Daarna vragen wij de vergunningen namens u aan bij de gemeente. Dit kan bij iedere gemeente in Nederland.
Indien gewenst kunnen we beveiliging en EHBO leveren. Ook verkeersregelaars kunnen wij tegen een aantrekkelijk tarief voor u inhuren.
Kortom; u bent volledig ontzorgd, zodat u zich kunt richten op het organiseren van het evenement.
* Bij de meeste gemeenten in Nederland moet een vergunningsaanvraag minimaal 10 weken voor het evenement binnen zijn. Om u goed van dienst te kunnen zijn, is het handig voor ons om zo vroeg mogelijk in het traject betrokken te zijn. Neem vrijblijvend contact op om te kijken wat we voor u kunnen doen.